Optimizacija strani za lokalne iskalnike

Optimizacija internet strani Multimedija.si  (angleško:  SEO),  je sestavni del iskalnika in ga lahko opredelimo kot niz dejavnosti, zasnovanih tako, da se spletne strani visoko uvrstijo v organskih rezultatih iskanja iskalnika. Za spletno stran, so pomembne ključne besede, lahko kombinacija (e) ključnih besed kot iskalni izraz. Kot vstop v katerem je organski rezultati brezplačen, ti rezultati so zanimiva alternativa za iskanje oglaševanih motorjev.

1Kako smo včasih izvajali optimizacijo strani?

Leta 1997 je postalo znano glede iskalnikov, da so si webmasterji prizadevati, da bodo njihove strani nameščene visoko v organskih rezultatih iskanja. Iskalniki, kot so Infoseek, so ustrezno prilagoditi algoritme, da bi preprečili webmasterjem manipulirati z rezultati. Zaradi visoke tržne vrednost ciljnih rezultatov iskanja, obstaja verjetnost sovražnih odnosov med iskalniki in optimizacijo iskalnikov. AirWeb je bil narejen leta 2005, da zmanjša škodljive učinke agresivnih spletnih ponudnikov. Nekateri webmasterji manipulirajo svoje pozicije v rezultatih iskanja z ustvarjanjem strani z nepotrebnimi ali nepomembnimi meta oznakami. V Nemčiji je takšno manipulacijo z rezultati v letu 2004, sodišče prepovedalo. Podjetjem z agresivnimi tehnikami optimiziranja različnih strani teče tudi tveganje izločanja iz rezultatov iskanja. Leta 2005, je Wall Street Journal poročal o takšnem podjetju. To podjetje Traffic power in je uporabljalo, menda, tehnike previsokega tveganja. To ni uspelo. Nemška spletna stran BMW je bila v tridesetih dneh popolnoma izbrisana iz indeksa iskalnika. Nekatera podjetja iskalnikov so stopila namerno v nasprotje z SEO industrijo in so postali dejavni kot sponzorji in / ali gosti na SEO konferencah in konvencijah. Zato je Google razvil platformo za pomoč webmasterjem. Tudi iskalnik Yahoo! ponuja Yahoo! Site Explorer za spremljanje konteksta interneta. Iskalnik Bing Bing Toolbox omogoča optimizacijo spletnih strani za iskalnike.

2

Metode optimizacije

Različne metode optimizacije lahko povečajo prepoznavnost spletne strani v rezultatih iskanja. Navzkrižna povezava med istimi spletnimi stranmi, da se zagotovi več povezav do pomembnih strani, kar lahko izboljšala prepoznavnost na internentu. Vsebina pisanja, ki vključuje pogosto iskalno besedno zvezo, tako, da so pomembne v najrazličnejših iskalnih poizvedb in bodo tako povečale obiskanost in posledično promet. Posodabljanje vsebin, tako da se iskalniki pogosto vrača nazaj, kar daje dodatno težo na iskano mesto. Dodajanje relevantnih ključnih besed, meta podatkov na spletni strani, vključno z naslovom tag-om in meta opisom, bo ponavadi izboljšalo relevantnost spletnega mesta na iskalnih seznamih, s čimer se poveča promet. URL normalizacija na spletnih straneh, dostopnih preko večih URL naslovov s pomočjo kanonične povezave elementov ali preko preusmeritev lahko pomaga poskrbeti za povezave do različic url-ev, kar poveča priljubljenost rezultatov na strani.

Optimiziranje spletnih strani ni primerna strategija za vsako spletno stran, saj so lahko druge marketinške strategije lahko bolj učinkovite kot plačano oglaševanje. Uspešna internetna marketinška kampanja je lahko tudi odvisna od gradnje visoko kakovostnih spletnih strani, da sodelujejo in prepričajo,  vzpostavitev analitike programov, da bi si lastniki izboljšali mesta pri iskanju dotične spletne strani.SEO lahko ustvari ustrezno donosnost naložbe. Zaradi pomanjkanja jamstev in gotovosti, podjetje, ki se močno opira na iskalnik in optimizacijo za prodajo in prometa lahko utrpijo velike izgube, če iskalniki prepreči iskanje obiskovalcem. Iskalniki lahko spremeni svoje algoritme, ki vplivajo na spletno mesto in umestitev, kar lahko povzroči resne izgube prometa. Googlovov izvršni direktor Eric Schmidt je povedal, da je v letu 2010, Google imel preko 500 sprememb algoritemov -.. Skoraj 1,5 na dan. Pametna poslovna praksa za spletno stran je, da se operaterji osvobodijo odvisnosti od iskalniškega prometa.

Preizkusite brezplačna orodja za SEO optimizacijo: